dilaraRecep Kızlar çok az kaldı ama sanki zaman geçmiyor 🥹 2.Çocuğumuzu bekliyoruz dualarınızı bekliyorum
eveb19 dilaraRecep hayirlisiyla sag salim alirsiniz insallah kucaginiza. Benimde haftaya pazartesi 2.cocugum dogacak insallah spinal sezaryenle ama zaman gecmiyor 😬
Nur_gnn dilaraRecep bizimde 17 şubat doğum günümüz🥰 sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi inşallah canım. Saat kaçta olacak seninki?
dilaraRecep Eflinlina ya maşallah benim peşimden sen geliyorsun demek sende kucağına alırsın sağlıkla inşallah ❤️❤️
Nur_gnn dilaraRecep banada 9 da burda ol dedi keşke banada biraz erken söyleseydi☺️ heyecandan duramam galiba
Nur_gnn dilaraRecep hahah 😂 benimkilerde öylede benm bi yandanda canım sıkılıyor ayrılacağız diye. İlk kızımdada ağlamıştım ben ama ben daha doyamadım diye