amayinedeiyiilerledim doğduktan sonra torc testi yaptılar mı, biz de yarın inşallah 31 olucaz yeni geçirdigm söylendi nereye gideceğimi şaşırdım
Kadın doğum enfeksiyona yönlendirdi orda şu an bi şey yapamayız 3 hafta sonra gel dedi, eğitim arastirmadan tekrar verdim testi pozitif çıktı kadın doğum doktorum özeldeki detaylı ultrason yapılması gerektiğini dedi avidite testi yapılmalı dedi ama onu kime yaptırcam bilmiyorum