Prmdkanneee Su an kimyasal gebelik gecirdigimi öğrendim, süreç nasıl yeniden gebe kalmakta sorun yaşadınız mı zor mu bilen yaşayan var mi
Dilrubaozsukonyr Yaa geçirdiğinizi nasıl anlamadınız. Ben döngümün 37. Gününde gittim hcg 6,72 çıktı doktor şüpheli dedi bir gün sonra adet oldum. Doktor sağlıklı birşey değilmiş demekki dedi. Kimyasal gebelikten mi bahsetti acaba.
Prmdkanneee Dilrubaozsukonyr Dilrubaozsukonyr benim hala kanamam olmadı regl günüm 12.8 çıktı iki gün sonra 10 çıktı betam o yüzden kimyasal olduğunu düşünüyoruz ama hala kanamam olmadı gecikmemin 4. Gunu
SakinaG Prmdkanneee Kimyasal gebelik beta artmayip da inince belli oluyor😓 bende bi kere baya kanama oldu sonra durdu, sonra bi kac gun gecti adet gibi oldu😞ama doktora konusun, kendisi dusmemis ola bilir mi diye😓
SakinaG Kimyasal gebelik gecirmenin iyi isaretleri var🙏🏻yumurtaliklar calisiyor, tupler acik, esinizin sperm kalitesi iyi🙏🏻 Iyi taraftan bakin🙏🏻Kimyasal gebelikden 2 ay sonra hamile kaldim su an 24cu haftadayiz🥰 Her sey guzel olacak, korkmayin❤️
Ummhny SakinaG eşinizin sperm kalitesi iyi olduğunu göstermez ki kimyasal gebelik tam aksine ya yumurta yada sperm kalitesinde zayıflık olduğu için oluşur .Diger söylediklerinize katılıyorum fakat yumurta yada sperm kalitesizliği sebebiyle kimyasal gebelik yaşanır .sevgiler ☺️
Prmdkanneee SakinaG iste kanamamı beklicez pazartesiye kadar gelmezse artık napilmasi gerekiyorsa, acaba yükselir mi ki beta yaaa
SakinaG Prmdkanneee malesef artik dusuyorsa yukselmez😞ama siz uzulmeyin saglikli ve guclu degilmis demek
SultanAkardere Prmdkanneee bende aynısını yaşadım 2 ay sonra tekrar hamile kaldım ve şu an doğumuma 7 gün kaldı 🥹
Prmdkanneee SultanAkardere ferhpnar Efnanefnan Kanı aynı yerde verdim ve düştü, doktor da pazartesi yeniden kan vermemi söyledi. İnsallah kendi kendine düşer o zaman böyleyse. Efnanefnan