Anneoluyorum19 Baya doyurucu oluyor 😁😁 Ama bende evde ne zaman mantı yapsam genelde yanına bir şey yapmayı tercih etmiyorum 2 kişiyiz zaten sonra yemek kalıyor ben hamileliğimden dolayı bugün yesem yarın midem bulanıyor yiyemiyorum eşimde vardiyalı çalışınca yemekler ziyan oluyor. Bir çorba bir mantı yanına da salata yeterlii