Benim tansyonumda hep böyle gelgitliydi. 38.haftamda kontrole gitmiştim, doktorum tansyonuma baktı 15 sonra tekrar baktı 16/10 .. yarın sabah gel acil bebeğini sezeryanla almam lazım dedi. Şok olmuştum ama önceden herşeyimi iyi ki hazırlamışım. Bebeğim doğdu sağlıklı çok şükür. Sana tavsiyem tansyonunu düşürmek için ilaç kullan. Bana ilaç vermişti kullanıyordum. Nezamanki son haftalarıma yaklaştım ilaç fayda ozaman etmedi. Sorunda değildi zaten doğurabilme haftaları. Dikkat et kendine