Gerçekten anlam veremiyorum. Devlet hastanelerine reklam dağıtmıs bu şirketler. Ultrasondan çıkıyoruz doktor elimize tutuşturuyor. Bir problem olsa bile bu şekilde söylenmemeli. Bir de bu hastaneden geldik diye söylememizi istiyorlar. Cimere şikayet etmeyi düşünüyorum. Benim gibi rahatsız olan var mı merak ettim