Brcnrcvs111 Ben altıncı haftam da sizin gibi oldum kanama değil lekelenme ile doktora gittim sizin kullandığınız ilaca başlattı 25 gün boyunca rapor aldım sadece tuvalet için yerimden kalktım hep uzandım özellikle ilaçları vajina aldıktan sonra kalkmammaya özen gösterdim ilaç kullanırken bir gün kanamada oldum açık renkte adet kanaması gibi değildi yani koyu kıvamlı koyu renkli değildi doktoruma yazdım ilacını kullanmaya devam et dedi sonra kontrole gittiğimizde çok şükür bir sıkıntı görmedik şu an onuncu hafta iki gün önce tekrar lekelenmem oldu bugün bebeği gayet sağlıklı bir şekilde çok şükür gördük her kanama veya lekelenme düşük ile sonuçlanacak diye kesinlikle bir şey yok buradaki olumsuz yazıları okuyup kendinizi strese sokmayın ben de aynılarını yaşadım maalesef