Selam arkadaşlar. 37 +1 iz bugün. Cumartesi akşamı az hareket ve kasık ağrısı şikayetiyle geldim. Yatış verdiler , ilk 11 saat gözlem altındaydım. Sürekli nst ve alttan muayene ettiler. Dün servis odasına alındım. Bebek sağda bu yüzden sezaryan olacak. Herşeyi çk iyi kalp atışı , hareketleri. Açılmam yok. Ama imza atıp çıkabilirsim diyolar ya da 39 a kadar çıkaramayız. Şikayetle geldğin için diyolar. Çok kararsızım napmalıyım sizce.