Edibeglsvr merhaba canım ben yeni yaptım 12 gün oldu sormak istediklerini sorabilirsin. Çok memenin kaldım forumdan 3 saat sorna direk ayağa kalktım hic agrim sızım olmadı hemşireler çok iyiydi ilgiliydi elleri çok hafif hiç iğneleri bile hissetmedim. Odaları baya geniş temiz rahat. 1 gün kaldım ben imza atıp çıktım. 2 kişilik odadaydim ama tek kişilik de var kapı süslemeye izin veriyorlar. Kadın refakatçi serbest günde 2 kere eşiniz gelebiliyor yarım saat duruyor. Sabah 10 akşam 10 arası refakatçi saati ama erkek refakatçi geliyor mu bilmiyorum eş dışında hiç gelenim olmadı benim. Bugün lohusa bölümüne gittim 40 gün randevusuz bakıyorlarmış ben yine alıp gittim baktı hersey iyiymiş korse takmaya başladım. Bebek içinde ilk 28 gün randevusuz bakıyorlar hafta da 1 çağırıyorlar bebek için ilk 1 ay haftaya da 1 bakiliyirmus. Doğumuma mert bey girdi çok iyi Bi doktor aşırı rahatım doğum sırasında hep muhabbet ettik konuştuk oğlumu da gösterdi hemen. Hemşireleri yardımcıları dikişimi atan hepsi iyiydi. Hazal Ayşenur ve Leyla hanım vardı mert bey dışında. Bide Sinan diye bi hemşire vardı baş ucunda duran. Kustum hatta bana tabak verdi yardım etti midem bulanıyor dedim ılac verdi hiç Bisey hissetmedim. Aklıma bunalr geldi canım.