Seymaaogretmenn12 Kızlar 1 haftadır grip gibiyim sinüslerim çok dolu iltahaplı şekilde çok kötü baş ve göz ağrısı yapıyor . Çözümü olan var mı nasıl geçirebilirim 😔 buhar denedim , izotonik serum denedim .. 12 haftalık hamileyim başka ne yapabilirim ?
eso14 Seymaaogretmenn12 ben bir kavanoza 1 çay K. Karbonat ve tuz ekleyip üzerine su ekledim. Enjektörle sürekli burnuma uyguladım. Dehşet iltihap akıttı. Rahatladımm
ASE6154 Seymaaogretmenn12 canım yarın arkadaşların dediğini alana kadar iri bir diş sarımsağın başını kes burun deliğine tıka 20 30 saniye içinde akar burnun en azından yarına kadar idare eder seni
Ezgi1045 Sinüsnem diye bir şey var nazal yıkama eczaneden alabilirsin sabah akşam yaptım ben de çok kötü durumdaydım ondan başka hiçbir şey işe yaramadı hamileler için uygun bir sakıncası yok
Seymaaogretmenn12 Ezgi1045 teşekkür ederim bende şuan ağrıdan gözlerimi zor açıyorum 😔 yarın alayım bende inşallah işe yarar