Ben 28+4 hamileyim 4 haftalıkken öğrendim ve öğrendiğim günden beri 21 günde bir kan verip ilaç ayarlıyoruz 1 e düştüğü de oldu 5 e çıktığı da oldu am çıktığı an doktorum ilacımı ona göre ayarlıyor. Engel durumu olmasa bile bebek tiroid hastası doğabiliyormuş riske atmaya ne gerek var düzenli kan verip ilaçlarımızı düzenli kullanalım. Her sabah içiyorum daha 1 gün unutmuşluğum yoktur üzerine 1 saat asla bi şey yemem etki etmesi için. 1 saat olarak doktorum söyledi normalde yarım saat diyorlar. Siz riske atmayın gerekirse uyanmadan önce alarm kurup için 🌸