nurguldsn ben misafir olarak gitmiştim. Ailemin yanındaydım. Didem hanıma randevu aldım. Gayet kibar ve ilgiliydi. Ultrason kağıdı verdi ama kalp atışı falan dinletmedi. Cihazı bana en son çevirip görebilirsin umarım dedi 😂 Cinsiyeti o hastane için söylemiyorlar oyalıyorlar dendi. Banada aynı şekil davrandı. Bi erkek bi kız falan dedi en son kıza benzettim sanki demişti. Madem gördün bi ultrason ver 😂 bence o konunun üstüne düşmedi. Bilerek yaptı. Görse ultrasonu da ona göre verirdi. Ama genel olarak iyiydi