cansutekgul 33+3 haftalığım iç çamaşırımdan pijamama taşıyor bir kaç gündür ama su böyle gelir mi anlayamadım ?
metemom_ Canım ben daha 8+3 deyim hergün su şeklinde akıntım oluyor doktora sordum iyi bir şey olduğunu rahmin kendini temizlediğini söyledi
Gggg-12 cansutekgul 26 haft. Benimde durum aynı özellikle üzülüp sinirlendiysem daha da artıyor bildiğimiz su gibi
Kubrakok cansutekgul test yaparlar hastaneye gitmek lazım amniyon sıvısı sızıyor mu diye bi kağıtla test yapılıyor mutlaka baktırın bence içiniz rahat etsin
Kubrakok Sword eczanelerde satılıyor diye biliyorum doktor ya da ebe yapabilir testi 2020de yaptırmıştım öyle hatırlıyorum