Mello Bütün hastaniye gittim ama bebeğim kendini göstermedi sizdede öyle oldumu çok heycanli gittim ve moralim bozuk eve geldim 🙈🙈🙈
Semencivraci Mello 28+6 haftamdayim ultrasonla baktigimizda eli surekli yuzunde yada hep donuk doktor cok nazli yuzunu gostermiyor dedi 😀
ozgeya Mello Biz de bebeğimin yüzünü 21.haftadaki detaylı ultrasonda görmüştük en son,doğana kadar da bir daha göstermemişti☺️
Mello Kİzlar bişe sorucam benim bi kizim var duydugum kadar tabi diyorlar ki işte çoçuğun aninda mavi bi leke varsa erkek geliyor peşimden 🤣🤣 tabi bilmiyorum ne kadar doğru
TugceArslan 29+3 olduk. Bizim kızımız da bir türlü göstermedi kendini 😣 Hem ayakları hem elleriyle kapatıyor yüzünü. Sanki aylardır o pozisyondaymış gibi hissediyorum bazen üzülüyorum. Doktor normal diyor nazındandır diyor ama düzgün durduğunu görsek 😔
Ozgetmrlnk Mello bizde aynı heyecanla gittik doktor ne kadar dürttüyse de bebeğim istifini hic bozmadı göstermedi en sonda poposunu döndü bize öğrenemeden geri geldik 🙄🤗🤗