Kızlar dün hiç bişeyim yoktu bugün öksürüyorum ama öyle böyle değil pelvik kemiğim ağrıyor kasıklarım eklem yerlerim ağrıyo hiç yürüyemiyorum ben şimdi napiyim hastaneye gitsem kadın doğum a mı gideyim yetişkin acile mi? Yoksa evde durup geçmesini mi bekliyeyim