Tayfunelif bana şey demişlerdi hsg çekildim emin olmak için emar çekindim sol tüpümde sıvı varmış o sıvı rahime akıyomuş bebegin tutunmasına engelliyo demişti doktorum 3 kimyasal sonrası bunu demişti ameliyat oldum sol tüpüm alındı 2 ay sonra aşılama yapıldı tekrar kimyasal oldu hatta ağlamıştım boşu boşuna mı tüpümü aldılar filan diye pek umursamıyolardı kimyasalı ben kendim araştırıp genetik test yapıldıgını ögrenmiştim genetik bölüme gidip test yaptırdım doktora sormuştum genetik test yaptırım filan diye oda gerek yok demişti