Dryfrmzz25 Dişimdeki enfeksiyon için Sef 1000 mg verdi doktorum üzerine eczane sabah akşam yazmış fazla gelmez değil mi içeyim mi kızlar emin olamadım
Daisyy000 Dryfrmzz25 Antibiyotik zaten sabah akşam 12saatte bir kullanılır.. Diş enfeksiyonunda hamileyken bende kullandım ama bana Augmentin 1000mg yazdılar.Biraz pimpirikli olduğumuzdan 4 ayrı doktora sorduk kullanabilirsin dediler. Size yazılan ilacı bilmiyorum ama..
Hilaldabaan Daisyy000 antibiyotik bebeğe herhangi bir zarar verir mi ya bende çok fena hastayım doktorum infex 200 mg antibiyotik yazdı kullanıyorum iki gündür ama içimde rahat değil crp 61 çıkmıştı
Dryfrmzz25 Daisyy000 augmentin le aynı faaliyette bi ilaç sabah akşam içeyim o zaman çünkü ağrısına dayanamıyorum sizde öyle içmişsiniz sanırım ancak etki eder herhalde enfeksiyona
Daisyy000 Hilaldabaan Hamilelerin kullanabildiği antibiyotiklerden yazmaları gerekiyor..Doktorunuz daha iyi bilir bilgim yok açıkçası :( Ben hamileykende emzirirken de Augmentin kullandım çok şükür problem yaşamadım