sutlukahve Erkek bebiş geliyormuşş bazı teyzeler burada tahmin etmişti doğru bildiler 💐 kız olmasını çok istiyordum belirtilerim de hep kız bebek gibiydi herkes kız o zaman diyordu ama doğru bilinen hurafelermiş sanırım 😂😂
Asiyam__010 sutlukahve neler dir belirtilerin canim bahsedermisim biraz neleri yiyosun falan filan isteeee
sutlukahve ressamanne_ amiin 🙏 ruh halim çok fazla değişiyor sürekli sinirli ve ağlıyordum ve aşırı derecede mide bulantım kusmam vardı herkes kız bebek böyle yapar diyordu bilmiyorum doğru değilmiş demek ki 😂
ressamanne_ sutlukahve aa aslında ruh hali değişikliğini erkek bebekte yaşandığını duymuştum bende 🙈 bulantı doğru, benimde kız 👧🏻
br2023 sutlukahve Bende de aynı belirtiler var ama kusma yok sadece mide bulantısı var 🤦🏻♀️kussam iyi gelirdi de
sutlukahve ressamanne_ herkes farklı bir şey diyor ya çoğunlukla doğru olsa da bünyeye bağlı şeyler demek ki ☺️ sen de sağlıkla kucağına al inşallah 🥰
sevalciftci Sukrandonmz devletteki ozeldemi öğrendiniz acaba kaçıncı haftada bide bende 16+4 ye öğrendim devlette kız dedi kesinmi dedim evet kesin dedi bu haftada yanılma olurmu daha acaba
Sukrandonmz sevalciftci valla bende 16+6 bugün öğrendim devlette kız dedi kesinmi yanılma olabilirmi dedim yok dedi bu haftalarda yanılma pek olmazmış
Duygu9604 @ressamanne_ bulantıda doğru değil bence :) annemin ne bende ne kardeşim de kardeşim (erkek) mide bulantısı olmamış arkadaşım erkeğe hamile 9 ay boyunca kustu :) ben 12 hastalığım hiç mide bulantım olmadı arada sabahları oluyor ama kusturmuyor gelip geçiyor bakalım benimki ne ☺️ genetikmiş biraz kız anneye çekermiş biz ona yorduk anneminde olmadığı için 2 hamileliğin de de :)
ressamanne_ Duygu9604 herkesin frklı ya bencede annem çok kusmuş 2 kızız biz, oğlumla bu gebeliğimin her ayrıntısı çok benziyor mesela ama farklı cinsiyet 🙃
Duygu9604 @ressamanne_ bu arada tecrübelerinize dayanacak olursam belirtilerim şu şekilde sabahları mide bulantısı kusturmayacak derecede mevcut , çok uyku hali , gaz sorunu , bel ağrısı hafif sizce nedir :)
ressamanne_ Duygu9604 valla tek gazım farklıydı benim oğlumdan mide gazım çok oldu kızmı acaba sizinde🙈 bir de kasık ağrım oldu bunda oğlumda yoktu
sutlukahve Asiyam__010 yukarıda yazmıştım belirtileri ☺️ henüz hiç aşermedim 😂 normalde nasılsam öyleyim yani canım tatlı ya da ekşi bir şey çekmiyor