Mucizembenim bence yapmana gerek yok zaten doğum masrafı varken oda yapmak bana boşa masraf geliyo çünkü bebeğin ilk 1-2 sene seninle olması gerekiyo ki Bende yanıma 2 buçuk yaşına kadar kullanabileceğim bir beşik başka odaya da bir park yatak ve 4 çekmeceli şifonyer alıyorum. Odayı kullanamıyor zaten alan çoğu kişi hevesle aldım ama pişmanım boşa masraf yaptım diyo. Ileriki zamanda ona göre yatabileceği bir oda takımı alırsınız daha rahat edersiniz