TugbaAleyna Kızlar bu batma nasıl geçiyor sırtım bir yandan göğüs altım bir yandan 😢 32+1 bu ara da 🙏
mercimekkoftesi1 Canım doğum yapana kadar o batma geçmiyor maalesef. Bel boşluğuna yastık koyup öyle otur onun biraz faydası oluyor. Bebek büyüdüğü için organlar yukarı toplanıp kaburgaya baskı yapıyormuş, o acı kaburgadan geliyormuş.