MerveZafer
Merhaba hamile anneler ☺️ Biz 6+4 olduk bugün ve ben normalde de kabızlık yaşıyordum ve şu anda da şişkinlik hissediyorum fazla kilo almaktan korkuyorum. Evimin yakınında spor salonu yok gidebileceğim malum havalarda soğuk yürüyüş yapmak için. Evde kendim yapabileceğim yoga veya fitness egzersiz programı var mı acaba ? indirebileceğim bilgi ve önerilerinizi bekliyorum 🤗