Merhaba arkadaşlar ben tek yumurta ikizlerine hamileyim muayene geldıgımde doktorum bebeğin bırınde bebeğe giden kanda yer yer akım kaybı var diye yatış verdiler birde gelişim geriliği var ama ikizlerde oluyor dedi doktor bu yüzden bir haftadır hastanede yatıyorum ulturasonla bakılıyor her sabah kötü bısey yok dıyorlar ama takipte fayda var diyorlar eğer çıkmak istersenizde her hafta takıpe gelmeniz lazım denildi çok kararsızım sizlerden böyle yaşayan oldu mu acaba ?