34busra yarensimom09 bende 13 haftalık oldum özele gidiyorum emin ol özelde söylemedi tahminde bulundu ama söylemedi 🤷♀️
Papatya123_ yarensimom09 12 + 5 özele gittim tahmin yaparım dediği halde baya baya gösterdi cinsiyeti o yüzden söyledi bi daha ki sefere kesinleşmiş olur dedi ama erkek dedi
Papatya123_ yarensimom09 o gün devlete de gitmiştim söylemedi en azından tahmin dedim çok iyi orada ki doktorda ama gördüğü halde söylemedi 🙂
yarensimom09 34busra kızımda 14 haftalikti devlet çok erken gözükmez dedi gıcık oldum inat ettim ertesi gün özele gittim hemen kız dedi ciddi anlamda devlet soylemiyo yani görse bile tahminde bile bulunmuyo