Zumra_zelal3 biz de uzun süre sitelerde ve mobilya mağazalarında baktık ettik. Siteler inanılmaz pahalıydı ve her yer tutkal kokuyordu, kalitesinden bebeğe uygun olup olmamasından emin olamadık en son çilekten natura baby bebek odasında karar kıldık. Aralık başında şifonyer, 3 kapılı dolap, büyük beşik, iç yatak ve rafı mağazada pazarlıkla 33 bine aldık. Şu anda sitesinde hala zam gelmemiş görünüyor ama bu hali bile pahalı gerçekten. Tek avuntum beşiğin sonradan yatak olabilmesi ve 8 10 yaş civarına kadar kullanabilecek olmamız.