Fazla aç kalındığında da açlık şekeri yükselebiliyor. Sabahları mümkünse erken uyanmak gerekiyor ve yarım saat içinde kahvaltı edilmesi lazım. Gün içinde de ara öğünlerin atlanmaması gerekiyor 3 saatten fazla aç kalmak da zararlı. Mesela benim 10-10.30 gibi kahvaltım var, 1’de ve 6’da ana öğün 3.30 ve 9’da da ara öğünlerim ☺️ Eğer sabah yüksek çıkıyorsa gece meyve yememek gerekiyor. Gebelik şekeriyle mücadele edip sürekli kontrole giden biri olarak naçizane bunları tavsiye edebilirim 🌸🥰