Buket1302 Kizlar 5+3 suan sol kasigimda agrim var ve bazen sirtimda agri oluyor bu normal mi yasayan var mi bunlari?
Ea_aylms6 Buket1302 bende de vardı gebe olduğumu belirtilerden anlamıştım zaten test yapınca pozitif çıktı😍 şu an 7+3’üz iş yapınca belim hala da ağrıyor
damlacgul Buket1302 normal bende bıçak batar gibi kasık ağrıları olurdu aniden girerdi. Sonra azalıyor onlar
Yildiz_20 Buket1302 bendede var kasığımda ilk başlarda vardı sırtımda şimdiye kimi devam ediyor bence normal