damlacgul Kızlar 25 haftadayım. Masa başı ve rahat bir işim var ama otobüsle gidip geliyorum. Çok yoruldum artık gitmek istemiyorum izne gün sayıyorum resmen sizce normal mi daha şimdiden yorulmam
MerVe39- 23 haftalığîm aynı durumdayim işim rahat ama toplu taşıma beni cok yoruyor. Rapor almak için gün sayıyorum