HilalYlmz Acelyapova 2. gebeliğim göbüş büyüdükçe ağırlık sırta vuruyor ama öyle şiddetli değil hani cam silersin bi ağrı olur ya öyle birşey tabi sürekli ve sık değil ayakta çok kalıp çok yorulduğun da ağrı oluyor genelde
Acelyapova HilalYlmz bende skolyoz var cok ayagima vuruyor daha 11 haftaligim nasil gecicek kalann6 ay bilmiyorum
Nur3955 Çok büyük br skolyoz değil kunduraci gogusu omurilikte eğrilik ve skolyoz var ya 2 yada 3 derece diye hatırlıyorum ilerlemediyse sırt ağrısı oluyor genelde 17 haftalık gebeyim
HilalYlmz Nur3955 benim 2 yaşındaki oğlumda da kunduracı göğüsü var , o dereceyle çok sıkıntı yaşamazsın Allah’ın izniyle normal skolyozu olmayanlarda bile o sırt ağrısı oluyo göbek ağırlığından