Embey Ben bekarken 2 sene prolaktin tedavisi gördüm sonra evlendim 5 aylik evliyim evliliyim 1. Bucuk ayi gecince bu degerlerim sifirin altina dustu ve hamile kaldim dostinex kullaniyordum biraktim mide bulantisindan hastanede yattim 8. Haftamda cok siddetli baş agrisi gecirdigim icin kontratsiz yani ilacsiz emara girdim ve beynimdeki adenom 11 ml olmus ve beni ankaraya sevkettiler ankaradaki doktor ameliyat dedi ve degerlerim eger 15 ml cikarsa ameliyat gerektigini cunku gunluk yasantima cok sorun verecegini soyledi endokrinolojiye sevk etti bende corumda bu doktora gittim gebeligini guzelce yasamana bak hic bisey olmayacak bebegini saglikli bi sekilde kucagina alacaksin dedi hamileyken zaten prolaktin uretmek zorundasin dedi bekleyip gorucez dedi sadece seni iki sartla ameliyata alirim dedi ya bir sabah kalktigi da kör olarak kalkacaksin yada baş agrilarin cok siddetli olacak artik ben dayanamiyorum dersen alirim dedi bu durumu yasayip bebegini saglikli bi sekilde kucagina alanlar varmi acaabaa??
bulutunannesi33 Embey benım annem erkek krdesıme hamıleyken aynıydı yalan yok bır gece kafasını duvara vurdugunu gormustum 😢 ama nırmal dgm yaptı ck skur sımdı koca kazık oldu 😂
Yildizim Embey Çok geçmiş olsun. Umarım her şey çok iyi gider. Ben de dostinex kullanarak hamile kaldım ama böyle bir sıkıntı yaşamadım çok şükür.
Embey bulutunannesi33 evet basim agridigi zaman benimde oyle yapasim geliyo kafami yataktan kaldiramiyorum basim agridiginda
Embey Yildizim amin cok teskkur ederim bende ilac tedavisi oldum 2 sene hamilelik hormonlariyla tekrar yukseldi iste
bulutunannesi33 Embey yapcagın tek sey basını sarmak ve yatmak cnm 24sene gectı annem hala senede bır kere doktora gıdıyor
Embey bulutunannesi33 doktor dediki gebelik sona erdiginde bu durum tam tersi tepki gösterip degerlerin tamamen dusebilirde dedi ama 🤲 insallah