Kızlar enfeksiyon vardı bende kaşıntı vs. Doktora gittim iki defa ilk kullandigim fitil bir işe yaramadı. İkinciye gittim fitil verdi tekrar 2 kere kullandım sabah kalktım afedersiniz lavaboda kanama geldi ve devam etti adet kanamasindan farksız çok çok korkuyorum spiral var bende birde kaydimi desem ağrı sızı yok bir yerimde yasayan varmı aynı durumu korkuyorum randevuda bulamadım arastrdim tahris etmiş olabilir falan yazıyor lütfen aranizda ebe hemşire de vardır inşallah 😞😞