Damla25 Kizlar c.tesi günü sezeryan oldum estetik dikiş ama bugn orta kısımda biraz açılma olmuş ve kanıyor doktora msj attm da dönmedi hala kötü bir şey mi sonuç ne olur bilen var mi
cutecik Damla25 msjla çözülck bir sorun değil o cnm öyle bişey olduğu zaman aramayı bekleme bile direk hastaneye git