e_blue_sky_a
Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Nacizane tavsiyem ben çok üşümüştüm ekstra çorap ve normal terlik 😂 bizim peluş terlikler vs çok kullanışlı olmuyor giyerken zorlanmıştım
Bir de bebek için hastane çıkışı dışında 0-3 ay arası bir iki takım da ekleyin.
Benim bebeğim 52 cm doğmuştu ve hastane çıkışlarının tulumları ve altları olmadı