Ecekaplan 17+2 den merhaba geçen gün bende bı hareket hissettim sonra ki gün hissetmedim daha küçük olduğundan ve sanırım uyuduklari için olabilir düzenli hareket hissetmeme olabiliyor hatta hiç hissetmeme internetten araştırdım gece yani bişi olsa nasıl anlarım diye ama genel olarak gece yatmadan çikolata yedim baya o zaman sanki bir sabun kayması gibi hareket oldu oda nefesimi tuttum ki hissedeyim diye 😂 bide oksurdum anca iki kere falan yani hareketi ilerde zaten canımız acıyacak tekmelerden bı 20 olunca rahat hissedilir kesin olarak 4cu benimde ama farketmiyor demek daha ayva kadar falanlar güçlü kemik yapıları yok normal hiç korkma kanama gibi yada şiddetli sancı olursa korkulmaliymis hareket hissetmemek normal yani ben bişi mi oldu diye düşündüm internette öyle diyor