Merhaba sat 21 kasım, 4 ocakta ilk kez dr a gittim kesem 9.3mm içi bomboş yolk sac bile yoktu. Dr çok erken dedi 5+5 çıkarttı ultrasona göre.
Sonra ikinci defa gittik uzun uzun baktı ne bebek be yolk sac yine göremedi 7+2 ve kese 15mm dedi.
Ovülasyon kullandığım için ilişki tarihini ner biliyorum 10 gün oynuyor arada sizce umut var mıdır? Daha öncede bir kendiliğinden düşük birde kalp zayıf attığı için kürtaj oldum. Artık sayanacak gücüm kalmadı :(