Ervaa35 Mira_ll13 30. Haftamdayım resmen görmeden alıyorum jiletle😂😂😂 eşime dedim son tükendiğim yerde sen devreye girceksin haberin olsun tamam dedi adam napsın😂😂
Lavinya_21 Mira_ll13 kız daha iyi ya yabancı en azından temuxlıgın bittikten sonra yüzünü görmezsin seni nerde hatırlıcak. Allah bilir günde kaç müsteri gidıyordur😂
Ayseeegull Mira_ll13 Bende bilmediğim yere evlendim daha iyi tanımadığım için başladığımda hiç utanmadım🤣🤣 39 haftalık olacağım son sirime geçen hafta gittim doğururum diye🤣🤣🤣
garass 37 haftalıkken çatı muayenesi olacağım için ağda yaptırdım dokotr normal doğum dedi ama çıkmaya başladı her an doğum olurda pis giderim dige korkuyorum bu şekilfr başına gelen varmı tavsiye verir misiniz
Gggg-12 Mira_ll13 canın çok yanmayacaksa alışıksan makineyle al kuzum hem görmeye pek gerek yok hissediyorsun zaten
Annebebek012 MorKelebek54 ahahahah ister istemez gülümsetti yorumunuz ağda çok temiz oluyor bence kuaföre bende gitmiyordum ama baktım olmuyor jiletle hem karartıyor hem erken çıkarıyor bende basladım ağdaya gitmeye doğumdan sonra da lazer epilasyon a inşallah
MorKelebek54 Annebebek012 utanmicaksan taniki kuzum ben utanirim o yuzden gidemem mecbur jilet le aliylrum evimde kendi agda makinam var kuaförlerde olanlar gibi ama aci esigim cok düşük acisina gebelikdn once bile cok aciyodu dayanamiyodum simdi hic dayanamam valla dayanamil utanmiyosan git kuzum
Ceydametee Rabiul ne fenalar hemde Belgrad ormanları yanında halt etmiş Amazon ormanları diyim ben en iyisi😂😂
Annebebek012 MorKelebek54 yani onlarda bu işi yapıyor sonuçta bu işten para kazanıyorlar hep bir kişiye giderim kendisi de hamile anlıyor beni ☺evde uğrasa bilsem yaparım ama kolumun altına dahi gerçekten beceremiyorum doğuma kadar devam edecegim inşallah bir aksilik çıkmazsa
damlacgul Mira_ll13 ben lazer yaptırmıştım o yüzden rahatım ama tek tük çıktı hormonlardan dolayı doğuma giderken jiletle alırım rahatsız edecek kadar olursa diye düşünüyorum