Arkadaşlar benim bugün kontrolum vardı bende kanama alanı var progestan kullanıyorum bugünde aynı dinlenmeye ve ilaçlara devam dedi şiddetli bel ve iç bacak ağrılarım vardı kahverengiden sarıya dönen akıntılar vardı hepsine normal sıkıntı etme dedi suyu çok iç uyutmayacak kadar ağrın olursa parol içebilirsn dedi ben çok korkuyorum dedim korkma meryem süresi rahman süresi oku gerisi Allah’ın takdiri dedi beni çok güzel teselli edip gönderdi inşallah üç haftayi da geçirirsek kanama riski atlatmış olacak dedi bende aynı sıkıntıları yaşayan arkadaşlar olduğunu gördüğümden yazmak istedim hepsi normalmiş 😊 birde ben 9+1 olduğum halde 8+6 görünüyor eve gelince farkettim acaba kız olabilir mi🙈🙈🙈