teacher-mom21 Kızlar mide yanmasi çok yaşıyorum gece gündüz sizinde öyle mi ve bebek gün içinde sürekli mi hareket halinde sizlerin benim sabah ve gece sadece hissediyorum normal mi ??
aslhnkrts9 teacher-mom21 ben sürekli soğuk süt içiyorum çay bardağıyla mide yanmam olunca , bebeğim gün içinde de hareketli ama gece daha çok hareketli oluyor normal bence