CnY7 9 haftalık hamileyim soğuk algınlığı oldum kemiklerim sızlıyor başım ağrıyor boğazım ağrıyor ilaç içmeye korkuyorum bebeğe bisey olur mu hasta olduğum için bilgili anneler bilgilendirebilir mi lütfen nasıl hızlı iyileşebilirim
Minigiim-vebenn52 Yok canım bebeğe bişey olmaz bitki çayı nane limon ıhlamur filan içme ilaçsız geçirmeye çalışcsksım mecbur serum taktırsan da tek parol veriyorlarmış galiba