Caglasmsk Eveett gelelim benim doğum hikayemee. 30 saat sürmüş bi dogum hikayem var. Cook uzun olabilir hikayem simdiden söyleyim😁😁 19.12.2018 de yani 2 gün önce kaynanamgile yemege gitmistik annem turkiyeden gelmisti kaynanamda yemege cagirmisti bizi. Herkes ordaydi eltimler felan. Neyse o gün gündüzde 2 saat gezdik annem ve kaynanamla. Cok güzel bi gündü. Aksam orda yemegimizi yedik cayimizi içtik tam kalkip toplayacaktkki birden suyum geldi. 5 dk öncesinde de eltimle sakalastim hatta bugün bu bebis gelecek ben kalkmiyorum yerimden diye😂😂 neyse hemen mutfaga gittim beni bi heycan aldi aglamaya basladm konusamiyorum esim stres oldu bi iceri gidiyo bi yanima geliyo napicani şaşırdı. Neyse hemen eşim hastane cantasini aldi annem kaynanam esim ve ben hastaneye koştuk. Sancim yok ama su geldigi icin telaş yaptik. Saat 21.15ti suyum geldiginde. Hastaneye giris yaptik 21.30du. Hemen nst, acilma fln bakildi. Zaten 2 hafta oncesinden 2 cm aciklik ve gelen nisanim vardı. Neyse sancilar cikiyor ama nstde bende sanci yok ve duzensiz. Saat 23h00da bana bi oda verdiler sancini burda cekicen sancilarn siklasinca bizi cagir diye. Annem kaynanam geldiler sonra odaya saat gece 2. 30a kadar sancimi cektim sonra 3.dkda bire düşünce doktoru cagrdm. Bitane oda verdiler hemen dogumun burda olcak diye orda kontrol ettiler nst fln cekildi hala bi degisiklik yoktu sancilar vardi ama 2 cm acikligim devamdi. Neyse bitane epidural etkisinde damar yolundan ilac verdi. O ilacin etkisiyle 4 bucuga kadar uyudum sancilarmi hissetmiyodum. Daha sonra uyandim 5 bucukta sancilarm siklasti tekrar gittik dogumhanaye ve degisen hicbisey yoktu hala acikligim ayniydi. 24 saat icindede bebegimin dogmasi gerektigini söylediler suyum geldigi için 24 saat icinde gelmezse suni sanciyla dogum yapcaksin dediler. 21.30a kadar bekle sancilarn siklasirsa gelirsin dediler. Saat 18.00 galiba tam hatirlamiyorum gittik çünkü dayanamiyodum sancilara. Adet sancisinin siddetlisi gibiydi sancilar. Neyse gittik damar yolundan epidural etkisiyle ayni oranda ilac ve suni sanciyi ikisini ayni anda verdi. Sancilar geliyodu nstde ama ben hissetmiyodum uyumuşum dogumhanede bikac saat. Daha sonra uyandm cok fazla sancim var yatamiyorum nst var kalkamiyorum bakti acikligima 4 cm olmuş. Epidural icin 4 cm gerektigi için. Hemen epidural yapildi bi yarim saat sonra etki etti ondan sonra rahatladm. 10 dkikada bi butona basip sana epidural veriyor. Neyse öyle böyle saati 2.bucuk ettik. Acilmam cok yavas ilerliyodu surekli yattgm için bide. Gece 2.bucukta 8 cm oldu acilman dedi doktor bikac saate gelir dedi. Neyse gece bi ara tansiyonum 6. 5e düştü tir tir tittriyorum baya bi kustum bebisimin kalp atislari cok hizlandi doktorlar kosusturuyor ben sersemledm kim ne konusuyor anlamiyorum o halde. Neyse ondan sonra iste bi ilac felan yapıldı yarim saat sonra kendime geldim. 3.20 gibi doktor geldi bebegin kalp atislari cok hizliymis bize soylemediler tabi hersey bittikten sonra soylediler. Acikligim 9 cmdi. Tamam hadi baslayalim doguma dedi. Ondan sonra sancilari cok hafif hissediyodum epidural oldugu için, sanci geldikce ikin dediler 9 ikinmada dogdu hissetmedim ciktigini hemen göğsüme koydular kordonunu eşim kesti cok guzeldi o anlar😍😍 daha sonra doktor nefesi hizli alip verdigini soyledi ve kalp atislari cok hizli attigni soyledi. Pediatri doktoru geldi kontrol etti önce su yutmus olabilcegni soyledi. 2 saat makinada bagli kaldi kuzum kalbine fln baktılar, dikislerim atildiktan sonra gogsume koydular 2 saat gogsumde yatti oyle miniğim. 2 tane icerde 4 tanede disarda dikisim varmis bebek kendi yirtmis kesi atmamis doktor hicbirini hissetmedim uyusuktu belimden asagisi zaten. Sonra saat sabah 6ya geliyodu odamiza çıktık. Herkes okadar merak etmistiki ben icerde onlar disarda dogurmus resmen. Kayinbabam, kendi babam bizimkiler esimin ailesi hicbiri uyumamis benimle birlikte hepside meraktan ölmüşler. Simdi iyiyiz benim birazcik sancm var sadece ve hemoroid olmusum galiba cok ağrıyor. Dikislerimi hissetmiyorum onlarin ağrısı yok. Bebegim memeyi zor aldi aksam üstü emdi daha dogru düzgün. Yani 19.12.2018de 21.30 da giris yaptik 21.12.2018de saat 3.52 de 2.970 gr 49 cm dogdu meleğim. Herkese rabbim kolay dogumlar nasip etsin. Epidural olmasa ben napardim diyorum okdr sanciyi cekemezdi heralde. Tabi bebeginizi kucaginiza aldiginizda herseyi unutuyorsunuz o ayri bisey gercekten. Herkese tavsiye ederm epidurali ne bel agrisi nede bas agrisi hicbiseyim yok şükür. İşte benim hikayemde böyle. ❤️
Buseamaikizlerburcu Caglasmsk vay be sende dogurdun bi ben kaldim anasini Gozun aydin canim allah anali babali buyutsun ❤❤❤❤❤