Didemcann Sabahtan beri karnım çok ağrıyor sertleşiyor hani böyle üşütürsünüz de sancılanır ya öyle oluyor normal mi geçmesini bekledim ama kaç saattir geçmiyo üşüttüm mü acaba anlayamadım sizce doktora gitmeli miyim?