Ayse4242 Şans meselesi heralde ben 13 saat suni sancı çekerek normal doğum yaptım aşırı memnun kaldım sancı çekerken eşim yanımdaydı en güzel yanı oda tamamen size ait yanınızda başka bir hasta yok belinize su tutma (banyo) plates topu herşey mevcuttu 2 nöbet degisimine denk geldim gelen her hemşire ve ebeden çok memnun kaldım çok iyi davrandılar