Arkadaşlar merhaba 34 haftalık gebeyim 30Haftadan itibaren bebek kilosu ve haftası 1 bucuk hafta kadar önde şimdi adet tarihime göre mi beklemeliyim yoksa ultrasona göremi beklemeyelim birde bebek gün içinde 4 5 kez hıçkırıyor gibi bu iyi bişey mi devlete gidiyorum dr ağzından zorla laf alıyorum bazen cevap yok size de danışmak istedim .. :)