Isı pompalı olan etrafına sıcaklık vermez yani bulunduğu ortamı sıcaklatmaz bende ısı pompalı kullanıyorum bu yüzden yoğuşma ise bulunduğu ortamı çok ısıtıyormuş ve daha fazla enerji tükeniyor o yüzden sıcaklık veriyor heralde kullanan tanıdığım vardı odası çok ısınıyordu onuda ordan biliyorum