Yildiz_20 ben ilk oğlumun kalp atışını bile dinlemiştim 5+5 de 2. Gebeliğimde bebek yoktu dedim boş gebelik sanırım kendimi ona hazırladım 6+4 rahatsızlandım acile gittim kalp atışı pozitif dediler şok oldum 6+6 çok derinden duyduk korkmayın yani daha erken