Bebeklinko24 Merhaba hanımlar. 31 haftalık gebeyim haftaya çalışabilir raporu alıcam. Kamuda çalışıyorum 32. Haftaya Pazar giriyorum Salı günü rapor alsam oluyor mu acaba
hilal3594 Bebeklinko24 ben özelde çalışıyorum 32 haftam dolmadan aldimm geçen hafta benimde cumartesiye denk geliyordu Çarşamba gittim aldım 32 haftayı geçirme ama ne olur ne olmaz
Bebeklinko24 smnbr ya işte millet bir hafta daha çalışıp izin aktarmak için 33. Haftada 32ymiş gibi gösteriyormuş. Bende 2 gün gecikmeli olsa nolacak diye düşünüyorum