melikeozkaynak Bugün 5+5 teyiz keseyi gördük çok şükür bir sıkıntı yok gayet iyi dedi doktor haftaya pazartesi gidicem tekrar kalp atışını duyabilir miyiz 6+5 te?
emirtimr1 melikeozkaynak ben 6+2 de çok az da olsa duydum doktor çok dinletmede bebeğe zararı olmaması açısından ama neredeyse 8.-9. haftaya kadar duyulamayabiliyor endişe etmeyin derim duyamazsanız💜 genelde vajinal ultrason da çok daha net duyulur ama doktorunuz uygun görürse vajinalden çok rahat duyarsınız
Rabiul melikeozkaynak bende 5+3 de keseyi gördüm 6+3 de kalp atışını net duydum keseyi net görebildiyse muhtemelen geç döllenme fln değildir diye düşünüyorum kendimden yola çıkarak duyarsın yani
Seval0Seval melikeozkaynak benim dünkü betam 2795 Cuma gitmiştim çarşamba gel dedi gitsem görürmüyüm acaba
mrwseker Muhtemelen duyarsınız 6+5 te duydum ben ama 9. Haftada bile duyan var duyamazsanız kasmayın yani ☺ sağlıkla kucağınıza alın
Minigiim-vebenn52 Bebelivekedili yok kız siskoluktan değil o az duyuluyormuş 6. Haftada doktor bana öyle dedi en net 8 de duyuluyomus