Sunshine__
Şuan 22 aylık oğlum ve 7 aylik küçük bebegim var ikisinide emziriyorum hamilelikte de emzirdim. Doktorunuza danışmanızı karnınız ’daki bebeğe sıkıntısı olmayacaksa emzirebilirsiniz. Eskilerin hamile iken emzirilmes süt zehirler lafı da şeyden sebepmis gebelikte 4.aya geldiğinde hormonlardan sütun tadı değişirmiş ve bebekler kusarmış ya anne biraktirirmis bebeğe memeyi ya da kendi bırakırmış. Benim ki bırakmadı emmeyi kardeşine de karnımda iken hiçbir zararı olmadı. Sizin de eğer gebe iseniz doktorunuza danışmanız lazim