Kızlar 30+1 olduk ve midem hiç yanmıyor aslında çok seviniyorum çünkü arkadaşımın aşırı derece yanma yaşadı ve günlerce yemek yiyemedi falan zor bi durumdu hani şey derler mide çok yanarsa saçlı olur falan derler yani benim oğlum keltoşmu dogacak 😂😂😂 yani şunu sormak istiyorum midesi yanmayıp genede saçlı dogan bebekler varmı 😍