Kızlar dün gece bira WC sonrası peçete de hafif dikkatli bakınca görülen pembemsi kan vardı ama gece birdaha gelmedi 11 gibi kalktım WC sonrası bu sefer biraz daha fazla pembemsi kan geldi ama sancım vs yok sadece hafif adet ağrım var o da şiddetli değil 2.doğumum bu arada sizce başlıyor mu Dr yazdım panik yapacak birşey yok dedi ama