1palyaco Zehryilmaz061 eveeettt ama benimki acı bi tat maalesef 6.haftadan beri o tat var . Şuan 15haftalık 🥴
Daisyy000 Zehryilmaz061 Bende ilk aylar metalik bir tat olmuştu,özellikle su içerken paslı su içiyor gibiydim
Emrealtay Zehryilmaz061 bendede aacimsi ya bı gelciginde gün boyu gitmiyor çok kötü su bile içemiyorum